6 månader

6 månader, Allmänt, Lillasyster, Livet, Livet som änglamamma och mamma, så älskad, Älskar dig, änglamamma / 6 månader, Livet, Livet som änglamamma och mamma, lillasyster, så älskad, Älskade barn, änglamamma / Permalink / 4
Idag blir denna lilla sötröven 6 månader.  Herre gud va tiden flyger iväg! Minns hur folk sa till mig att njut nu tiden går så fort, minns hur jag nästan blev irriterad över att höra det. Men det är ju sant!!! Min lilla dock är redan 6 månader. ❤️
 
 
Älskar dig, ååååh mammas ❤️
#1 - - Annelie:

Såå himla fin hon är! Trevlig helg på er!

Svar: Tack snälla 💕
Och det samma till er! Hoppas ni mår bra. Kramar
Cecilia

#2 - - Annelie:

Tack! Ja vi mår bra. Har en liten pojke som springer runt, klättrar och hittar på massa bus här hemna, börjar undra vart min bebis tog vägen?!😊Hur går dagarna för er? Funkar det bra hemmavid?
Kram!

Svar: Åååh va härligt att höra. Nämen gör han det. Ååh så underbart. När fyller han 1 år? det måste väl vara väldigt snart :) <3Jo men det flyter på, vi håller strikt i vanessas rutiner, hon har ju sån pipa så när hon sätter igång så blir det väldigt jobbigt för oss, men överlag så flyter allt på och hon är så underbart <3

Hur länge kommer du vara hemma nu då?
kram!
Cecilia

#3 - - Annelie:

Ja det är så roligt att följa deras utveckling. Han fyller 1 år den 21/12😊Jasså, men funkar det bättre om ni följer rutinerna strikt? Hur sover hon om nätterna?

Gustav är uppe mkt på nätterna, missnöjd/skriker. Sover oftast bara 2-3 timmar isträck😷😖Men han är hur glad som helst om dagarna.

Blrjar jobba i april är det tänkt. Sen ska min sambo va hemma fram till augusti. Hur tänker du/ni göra?

Svar: Ja verkligen :)Ååh va tiden har gått fort, tänk redan 1 år <3

Ja det funkar typ inte alls om man inte följer hennes rutiner, hon skriker så det ringer i öronen när man kanske inte gjort som man brukar :/
Jasså sover han så nu? Har det alltid vart så?

Vi tänker att jag ska vara hemma tills nästa höst då mina studier börjar igen, men är lite smått sugen på att kanske ta nått arbetspass någon gång till våren, vi får se :)

Kram
Cecilia

#4 - - Annelie:

Ja året har gått fort! Känns längesen man hade oro i kroppen och ständig ångest huruvida det rörde sig i magen eller inte. Men tur är väl det😊

Men skönt att ni ändå vet det, då blir de ju enklare att följa hennes rutiner. Jaa han har sedan 4 månaders ålder ungefär sovit dåligt. Trodde det skulle bli bättre när jag slutade amma på nätterna (då åt han varje timme), men nu är han istället mer vaken och slukar alldeles för mkt välling🙈Det är rätt slitsamt, men hoppas så att det vänder snart.

Ja ibland kan man bli småsugen på lite jobb, lite annat än hemmalivet😊

Svar: Ja det kommer säkert vända snart, får vi hoppas :)
Ja visst blir man sugen på det, visst att det är underbart på alla sätt att vara hemma med vanessa, men känner ibland att jag behöver komma ut och då tänker jag att få jobba lite hade inte vart fel när det väl går då :)
Men det kommer,

Hoppas ni får en fin helg! Kram
Cecilia

Till top