Gott Nytt År.

2016, Allmänt, Lillasyster, Livet, Livet som änglamamma och mamma, ert stöd, gott nytt år, kärlek, livet som mamma, lycka, ni ska ha ett stort tack, tack, änglabarn, änglamamma / 2016, Allmänt, Dröm, Gott Nytt År, Kärlek, Livet som änglamamma och mamma, Lycka, Tack, att få hjälp, ert stöd, instagram, kärleken, lillasyster, stolt mamma, tacksam, utan er, vårt år, Älskar, Älskar dig, älskade dotter, älskar mina änglabarn, änglabarn, änglaföräldrar, änglamamma, änglar / Permalink / 4
Vilket år 2016 har vart.
Trodde seriöst att efter allt som hänt oss att det inte skulle bli vårat år i år heller.
Men 2016 har varit bästa året i hela mitt liv. Vi fick en liten lillasyster till Gabriel och Bell vår lilla Vanessa.
Om man bortser från att året började med att man inte mådde bra psykiskt på grund av graviditeten, man visste ju inte hur det skulle sluta, om barnet skulle överleva med tanke på min sjukdom och all medicin jag var tvungen och ta under graviditeten.
Men att slutade ju bra och här sitter jag med vår lilla Vanessa i min famn.

Som vissa av er kanske märkt så skriver jag inte så mycket längre, ja det blir att tiden flyger iväg och jag lägger ju all min tid och energi på våran älskade dotter Vanessa. 
Så kan hända nu att jag inte kommer skriva så mycket framöver, jag kommer inte sluta, men det kommer inte bli på samma sätt längre och jag hoppas att ni förstår det.
Jag vill verkligen ge er alla ett stort tack för allt stöd jag fått och för alla tankar, kärlek och syrka ni har givit mig. Tack! Utan er och utan min blogg där man har kunnat avreagera sina känslor och tankar och delade med er så hade jag nog inte vart där jag är idag. Jag har bearbetat min sorg väldigt bra med hjälpen av att jag har skrivit och att ni har vart där och lyssnat och stöttat mig.
 
Ni är guld värda allihopa det ska ni veta! 
 
 

Jag kommer som sagt inte sluta skriva, det kommer bara inte bli lika mycket längre.

Ni kan fortsätta följa delat av mitt liv på 
Instagram: ms.dumbuya

Stort tack för allt och gott nytt år på er! Kärlek
#1 - - Annelie:

Gott Nytt år på er med! Så underbart år det blev❤Hon är ju såå söt lilla Vanessa!!

Tack för att du skrivit, delat med dig och även skrivit med mig privat. Det har hjälpt mig mycket och varit betydelsefullt på många sätt.

Nu är januari här. En månad som föralltid kommer vara tung för mig/oss. Allt har gått så fort, men det är först nu jag låtit mig reflektera. På riktigt. Jobbigt men nyttigt!

Svar: Tack snälla.
Ja du ska också ha ett stort tack! Vi fann varandra så tidigt i vår sorg och har kunnat stötta varandra så fint. Värmer verkligen, det ska du veta.❤

Ja Gud tiden flyger iväg och som du säger, nu när det väl gått bra och man sitter med sin lilla skatt i famnen så Inser man på ett annat sätt vad man förlorat.

Kramar i mängder till dig och stort tack för allt ditt stöd. Tack! ❤❤❤
Cecilia

#2 - - veronica :

Hej detsamma gott nytt år!!!. Det är samma här utan din blogg hade jag inte kunnat prata om det som är mit livs sorg på ett set dom bara vi förstår. Kram

Svar: Tack fina ❤
Ja härligt ändå, trotts allt hemskt att vi fann varandra och kunde ge stöttning 😊 hoppas du mår fint
Kramar
Cecilia

#3 - - Veronica.:

Jo trots sorgen så fann vi varandra o kan dela det som är vårt livsirg. Tyvärr så mår jag inte nå bra. Lider åter av panik ångest pga av en i personalen som jobbar här hon mobbar mig o högsta ceffen vågar inte säjja ifrån. Dom andra i personalen vågar vara ärlig mot mig om hennes beteende då ingen hör men då det är möte står dom på hennes sida. Ingen vågar säjja ifrån åt hon. Så varje söndag får jag sån ångest då det är ny vecka. O så fort hon är på jobb så kommer ångesten. Kram

Svar: Fy va tråkigt att höra att du inte mår bra! Måste verkligen finnas nått du kan göra, för så får det verkligen inte vara!önska jag kunde vart där och hjälp dig! kramar <3
Cecilia

#4 - - Veronica :

Tack. Jo nåt måste göras för så här kan jag inte må o hon får inte hålla på så här. Kram

Svar: Ja jag hoppas verkligen att det blir nån förändring snarast. Tycker så synd om dig! ❤
Cecilia

Till top