Hej

Allmänt, Be om hjälp, Dotter, Intruatin fosterdöd, Livet som änglamamma och mamma, drömen, familj, livet som mamma, lycka, psyket, verkligheten, Älskar dig, änglabarn, änglamamma / #änglamamma #livetsomänglamamma #dotter #jobb #livet / Permalink / 2
Nu var ett ett bra tag sen jag skrev. Det har hänt så mycket den senaste tiden och jag fattar inte hur föräldrar orkar. Heheh

(null)


Jag blev färdigutbildad undersköterska i början av dec 2017 och fick jobb på stället jag praktiserade på. Så nu jobbar jag 100% på psykakuten på Sahlgrenska universitets sjukhuset här i Göteborg. Jag älskar verkligen mitt nya jobb, det känns verkligen rätt, men jag fattar inte vart föräldrar får sin styrka ifrån. Just nu så känner jag mig konstant trött och så har Vanessa hamnat i en period då hon inte sover mycket på nätterna alls längre så blir inte särskilt mycket sömn. Så känner mig tyvärr som en dålig mamma just nu för att man vissa dagar väntar på att klockan ska slå 19.00 så Vanessa får gå och lägga sig så jag själv kan krypa ner.

Men om man bortser från min trötthet just nu så är jag innerligt tacksam över allt jag åstadkommit och vart jag är i livet idag. Klart att det blir otroligt stor kontrast från mitt tidigare liv, har inte jobbat så här på 4 år och nu mamma på det ❤️

(null)


Jag hoppas ni alla mår bra och behöver någon prata så lyssnar jag mer än gärna.
Kramar 
#1 - - Veronica:

Grattis till examen 🎓!!!. Själv mår jag inte bra. Ända sen nyårsafton har min epilepsi gort att jag måstat åka Inn akut med ambulans. Träffat läkare o ändring i medicinering har anfall hemma varje dag nu o hamnat i rullstol kan gå lite men lång väg kvar. Nu ska jag ti dagkiurgin på ett årligt smärtsam undesökning o sövas sen hem. O åter imorgon ti sjukhuset på långtids EEG så har fullt upp med sjukhus o piller m.m he går över med sömnen men tänk hur mkt har ändrats på några år till det bättre. Kram

Svar: Tack snälla!

Oj va mycket det hänt i ditt liv senaste tiden. Fått nått svar på EEG som dem tog? Vad tror dem att det beror på.

Va rädd om dig! Kramar 💕
Cecilia

#2 - - Veronica:

Hej jo hänt massor. Hemsk start. På. Slutet o början av året. Eeg visade inget extra men läkarn fann att ena medicin jag äter har ökat anfallen o lågt gb o lågt blodsockervärdet har gör atg det blev så här. Nu kan jag gå igen efter träning tränar hemma nu då jag äntligen slapp hem förra torsdagen. Jag hoppas innerligt att Det lugnar sig nu så vi gåt börja. Leva normalt igen o att anfallen minskar. Finns mkt att berätta men skulle bli långt!!;. Oj grattis!!! Vad roliga nyheter!!;. Kram

Svar: Hoppas det är bättre med dig nu.
Tack snälla! Kram
ceciliad.blogg.se

Till top